fredag den 7. december 2012

Deer dress

Så blev den færdig enda mange dage før juleaften :) dog mangler der stadig en knap i nakke, og den er lige det største, men skidt pyt, jeg er tilfreds.. og det er Emma også.

garnet er Rasmilla luksus garn, i mørk lilla, grøn og hvid.. opskriften er
fra signest.
jeg fik i panik bestilet et ekstra nøgle lilla, da jeg trode jeg ikke havde garn nok, da jeg nåde til midt på skørtet, men der var jo hele 20 meter tilbage.. så nu har jeg vist 35 gram hvid og grøn og 50 gram lilla.. nå men gad vide om ikke det kan blive til en fin vest til Emma.. dog tror jeg det bliver i dobbelt garn.. gider ikke lige et til projekt på pind 3..

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tak :) glæder mig også til hun gider prøve den...

      Slet
  2. Åh den er simpelthen bare SÅ smuk. Du er en engel med de strikkepinde, Camilla!
    Tusind tak for din kommentar hos mig.
    God weekend.
    Kh. T

    SvarSlet
  3. :) man bliver jo helt rød i kinderne ;)

    SvarSlet

Skiv endelig :)