tirsdag den 4. december 2012

to do listerne vokser...

min strikke liste med ting vi mangler
Sokker... mine er tynd slidte  og ungerne og manden mangler, dvs de har ingen.
Emma mangler uldbukser til at havde på under flyverdragten de dage hun har strømpebukser på,
Emma mangler en trøje..
jeg mangler at strikke 20 cm på Deer dress. eller deromkring

jeg manler at sy en skjorte til mads
jeg mangler at hækle en hest til Emma,
jeg har planer om lidt diy julegaver...

også lige liste af ting man skal nå til jul... jeg har en advenstkrans og de 3 julestjerne er hængt op... og det er det,

i morgen holder vi 7 års førdselsdag, tænk sig for 7 år siden lå jeg med Veer på svendborg sygehus...

men jeg tænker det bliver jul.. selvom jeg kun når at rydde stuebordet, pynte juletræet og stege anden... og om ikke andet så har jeg en masse fritid, da jeg pt er sygemeldt, forde mit alergiske eksem driller... 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skiv endelig :)